15 augusti 2009

Dietdag 4


Uuuh... tungt att "gå på diet". Fjärde dagen idag och 2 kg har runnit av min kropp. Fast vem vet, det är bara vätska kanske?
Jag är livrädd för hur det ska bli efter dieten. Kommer jag att kunna fortsätta gå ned eller kommer jag att gå upp allt och lite till?
Jag tänker som så att om man nu håller igen lite, och för en gångs skull tänker efter före man stoppar i sig en massa så kanske detta kan fungera? Jag hoppas det!
Om inte annat så är det en dunderkur för kroppen, en form av detoxing.

Det slog mig häromdagen att min statistik på Google Analytics har försvunnit, och detta för att jag av misstag bytte mall för bloggens utseende. Då försvann min spårningskod i HTML, och vips! så försvann alla siffror. Mycket tråkigt eftersom det är ett rent helvete att få ordning på det där igen, och allra helst nu när man fått hyfsat bra besökarstatistik.
Men jag ska försöka igen, skam den som ger sig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!