01 oktober 2009

Jag ska massera till mig ett körkort...


Ja Ni såg rätt! Jag ska massera mig till ett körkort... but not in the dirty way!
För några år sedan när jag bodde i Göteborg så utbildade jag mig till diplomerad massör, en "hobby" som faktiskt är ganska gynnsam om man bara underhåller intresset...
Så jag har tänkt nu att jag ska försöka börja massera mer, få en liten peng betalt för det och spara dem till ett körkort. Ja... För jag är en looser babyyy jag har inget körkort! Masserade nu ikväll för första gången på ett bra tag och det är så kul. Det är härligt att få andra människor att må bra. Ja så har jag tagit ett kuvert och skrivit "körkort" på, mest för motivationen men också för att jag vet att om jag sparar pengar på ett konto så är jag där och nallar på dem. Har jag däremot "körkort" upptryckt i nyllet när jag får för mig att nalla, så kommer jag inte att göra det.
Så nu är det massera och spara pengar som gäller...
För jag är trött på att åka kommunalt med snoriga, dryga människor... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!