06 januari 2010

Inhandlat lite nytt




Igår var jag med min mor och lunchade, sen shoppa vi lite. Mamma är så snäll och god, hon sponsrade mig med en ursöt leopardkofta och ögonskugga från IsaDora... Hade dessutom fått presentkort på H&M av svärmor i julklapp, så jag kunde trots min mycket skrala studentkassa handla lite grann iallafall. Jag är mycket nöjd med mina inköp. Mor och jag diskuterade detta med klädstilar och jag skulle verkligen vilja ha en helt ny stil. Dock är ju detta dyrt... Men drömma kan man väl få göra? Jag vill ha stilrena och klassiska plagg, som man kan styla upp med coola assecoarer. Som t ex min nya kofta... Den kan man ha till både vardags och fest.
Jag köpte även en ny hudkräm, då den jag köpte ganska nyligen inte alls fungerade ihop med min hy. Det var också en Loreal, men rosa pumpförpackning. Katastrof... Min hy är också katastrof. Nu när det är så kallt som det är nu (idag hade vi t ex -28 grader) så blir jag ultratorr i fejan, och får skumma skiftningar/fläckar i hela ansiktet. Så det är bara smörja och smörja som gäller. Köpte även den glittirga lilla "fodralet" eller vad man vill kalla det. Den är perfekt om man inte ska ha med sig handväskan och bara vill ha med kontokort och ett läppglans, den får ju plats i fickan... Perffa! Och sist men inte minst två bas-tshirts i brunt och mullvadsgrått. Mycket bra att ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!