17 januari 2010

Invalido

I fredags då när min uppsats var opponerad på så åkte jag hem med tåget, men någon sorts förhoppning om att nu skall här firas... Men icke, inte en käft var på gång. Så igår (lördag) tänkte jag att nu firar jag, solo eller ej, men här ska det bäljas vin. Hällde i mig en flaska vitt under tiden jag diskade, bäddade rent och städa. Rammstein i högtalarna och oj vad lätt det går att städa när man är lite på snajjsen...
På kvällen blev vi inbjudna att basta med några vänner, vilket var mycket trevligt. En av bastuns otrevliga sidoeffekter är det faktum att man bäljar i sig öl ofantliga mängder, för att det är så varmt och skönt... Sen när man ska ut i duschen så kommer reality-checken... Tjoff! Full som en kastrull!
Sen hade jag ju missat att bikini är typ obligatoriskt vid bastu (om man nu inte nudar då)... Så jag näcka, med handduk såklart. Och oj vad folk näcka igår... Herregud, så många tuttar och snoppar har man inte sett på länge.

På vägen hem skulle sambo "busa" med mig och slänga mig i en snödriva. Det resulterade i ett knä som förmodligen hoppade ur led halvt om halvt... Shysst! Så idag hoppar jag på ett ben... Och har asont... Imorgon ska jag jobba, ska ju bli kul att se hur det ska gå till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!