03 januari 2010

Sista fixet med uppsatsen...





Imorgon bitti ska man upp i ottan, eller näe... men tidigt som attan blir det. Vi ska fixa det absolut sista på uppsatsen och lämna in den "slutgiltigt". Det är lyckligtvis inte så mycket som ska fixas, men det är de där smådetaljerna som gör sådan stor skillnad. Mest pet och fix med texterna. Ska bli kul att åka in, var ett tag sedan man åkte in till skolan. Skönt att få se något annat när man varit mer eller mindre inlåst hela december på grund av förkylningen.

Igår var jag iväg till en väninna för "tjejkväll". Hade med mig lite dryck, dock inte ens hälften så mycket som jag vanligtvis brukar ha, och det kändes väldigt bra. Jag blev inte påverkad och det är trevligt att ha full koll... istället för att vara full och dryg med folk.

Idag blev det en två timmar lång promenad, trots att det var tio minusgrader så var det väldigt uppfriskande att röra lite på sig. Nu vill jag bara bli frisk så man kan sätta igång med tränandet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!