16 februari 2010

De nya målen

Som Ni märkt så är mitt bloggande sporadiskt och ibland intensivt. Nu senast berodde min frånvaro på grund av andra inlägget nedan. När man mår så piss som man kan göra ibland så tappar man liksom all lust till att ens anstränga sig för något alls.
Nu mår jag något bättre, och försöker se på saker något ljusare.
Satt och tänkte på det gågna året och som Ni kan se längre ned så listade jag året 2009´s "events".

Nu lär man göra upp nya mål för att ha något att se fram emot.
1. ta min examen (vilken hägrar inom cirka två månader).
2. Få den förbaskade uppsatsen klar och godkänd (skickade in den slutgiltiga versionen idag).
3. Rammstein live -på lördag ska jag få se de tyska gossarna härja loss. Ska bli så kul!!!
4. Ta körkort!
5. Vill gärna åka på Peace & Love-festivalen i år, då Josh Hommes relativt nya band Them Crooked Vultures ska spela. Drömmen om att få se Josh live är äckligt nära.
6. Vill också gärna åka på Metal Town i GBG i sommar, då Rammstein kommer tillbaka och jag tar mer än gärna varje tillfälle att se dem en gång till.
7. Att få ett jobb såklart! Söker febrilt nu, och har positiv syn på det då jag upptäckt att jag har så mycket mer att välja på nu med en shysst utbildning i ryggen.
8. Att göra roliga saker tillsammans med min ack så upptagne sambo, att prioritera nöjen och umgänge med honom.

De nya målen känns inte så betungande, då det är mest roliga saker. Kanske också för att framtiden är så oviss... Efter examen vet man ju inte vilka vägar man kommer korsa. Det visar sig...
Nu har jag säkerligen glömt något, men det kommer väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!