24 maj 2009

Konstapel Juni...

Nyss hemkommen från en jättebra bio. Änglar och Demoner var faktiskt jättebra, hade låga förväntningar då jag fått höra att den inte var lika bra som första filmen. Kanske var den extra bra för att förväntningarna var låga? Sen är det väl så att på bioduken blir det alltid bättre, än på vanlig tv. Hela upplevelsen är ju helt annan... Hursom, den var riktigt bra.

Så nu när jag skulle ta sista rundan med hunden, så stöter jag på tre grabbar (20-årsåldern) som försöker sno min cykel! Hell NO!!! Inte bara min, utan de står och rycker i alla möjliga cyklar. Fulla och jäkliga. Jag blev tvärarg, och gapa åt dem att ge fan i min cykel! (min cykel är mig väldigt kär, förra blev jag av med två ggr, och sörjer den fortfarande)!
Min hund var ju inte mycket till hjälp heller, hon trodde typ det var lekkamrater på gång... Notera: Det är en stor Rottweilerblandis jag har, och man skulle kunna tro att hon skulle ge mig ett handtag... men nej då! Lilla fegFia filosoferar om träd att lukta på, blommor att tugga på och so on...
Ja men jo då ska det tjafsas såklart (snorvalparna). Sluta med att jag hota att ringa polisen (får man hota med det?) och kallade dem pundhuvud! Fint jobbat va?

Ni kan från och med nu kalla mig Konstapel om Ni vill....*hahaha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!