18 maj 2009

Lär dig vad gott är, det onda kommer av sig själv...

Godmorgon!

Äntligen, Oh äntligen har jag lyckats få ordning på bloggen ordentligt. Har nämligen krånglat med detta "google analytics" som håller koll på bloggen, dess besökare och en massa annan statistik. Jag höll på att bli knäpp innan det löste sig. För visst vill man väl ha lite koll på statistiken? Se om det är nån som är inne och kikar eller ej (och faktiskt har det varit in några stycken...)
Jag har dessutom (notera) fått hela TVÅ kommentarer och ingen är lyckligare än Jag!!
Kanske är en fis i vinden för Er bloggare av skjutjärnskaliber, men håll i minnet att jag är blott en nybörjare.

Denna dag börjar med en jättelik tröskel som är så svååår att ta sig över, jag måste nämligen se till att bli klar med en av mina tentor. Jag har totalt tre tentor (varav en är klar och den andra är halvklar) att fixa innan det är dags för terminsavslut. Sista tentan är i Juridik, och konstruerad av Satan själv!! 16 sidor...Mmm... jag vill dö! Faktiskt !
Så jag ska bör väl masa mig till köksbordet, trycka i mig någon sorts föda så man vaknar till liv. Sen är det bara att greppa Antonovsky, Wirbing, Johansson och den fruktade CAN-rapporten...

"Lycka är till godo för kroppen, men det är sorgen som utvecklar våra själsförmögenheter" - Marcel Proust

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!