20 juni 2009

Jag dricker för att göra andra människor intressanta...

Jaha... Då var Midsommar avklarad! Gårdagen var mycket trevlig, och lite halvgalen. Folk strömmade in och strömmade ut. Så fort man vände sig om var det nytt folk i kusinens hus (som vi vistades i under kvällen).
Jag drack (trots att jag lovat att jag ska ta det lugnt med alkoholen och ha två vita veckor) men inte alls de mängder som normalt är brukligt för min del (var riktigt städad). Jag var faktiskt inställd på att stanna hemma själv, alldeles allena... Men nej... Det gick inte för sig enligt vänner och bekanta (tack gode gud).

Det var ett jäkla hallabaloua och drag, massa Rammstein som pumpades ur högtalarna (alldeles för högt och alldeles för länge), men jag njöt som mest då!
God mat, massa massa massa prat... Jag tafsade (på skämt) alldeles för mycket på mina tjejkompisar (gör man det på en kille tror de att de har halva inne... Usch!)... Jag har en tendens att bli väldigt fysisk med mina polare... Inte på ett äckligt, motbjudande och stötande sätt. Snarare blir vi allihopa en bunt kramgrisar som går och pussar och kramar på varandra...
*hahaha* Låter väl superfjortis... Men det bjuder jag på! Mina vänner som verkligen betyder något är guld, och det visar vi varandra. Inte bara på fyllan, utan även i nyktert tillstånd.
Ikväll är det drag igen... Men jag stannar nog hemma, skönt att ta det lugnt, med tanke på att man inte var hemma förrän typ 04.00 imorse!
Kanske ska svulla lite? God mat, godis, filt i soffan och halvsova lite mest hela tiden?


"Jag dricker för att göra andra människor intressanta" - Georg Jean Nathan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!