01 juni 2009

Oj vad inaktiv jag varit de senaste dagarna här på bloggen, men det har ju sina naturliga orsaker.
För det första så har jag suttit och knåpat med hemtentan, plus att det varit ljuvligt väder ute. Igår blev en halvdag i solen (trots att jag inte blir brun, men det är ju skönt att komma ut). Drog med mig min vapendragare N och hunden i solen. Jättehärligt!

Nu är jag inne på sista delen av hemtentan, och snaaart är jag klar, men först ska jag ut i solen igen :)

Tittade på Jay Leno imorse, han ska ju tydligen sluta som värd för sitt program. Kollade en kort snutt bara. Min favvo är sötnosen Ross The Intern.. Han fungerar som praktikant på Jay Leno´s program, får springa runt och intervjua kändisar. Han är störtskön!
Kollade in hans blogg http://helloross.blogspot.com/ , kul att se hans liv! Han är så gay som man kan bli (vilket är supercharmigt) och jämt jättejättejätteglad! Han sprudlar av glädje, skämt och ironi!

1 kommentar:

  1. Jo, iofs så började det i samband med den där första värme-attacken, men jag har inte vart ute i solen nå nämnvärt... Men jag har väldigt starka misstankar om att det är just pollen, nu är jag ju snorig också så.. Ah well, jag har fått allergimedeicin utskriven, så vi får se om det hjälper ^^

    SvaraRadera

Ordet är ditt!