03 juni 2009

Orolig och lite skrajj...

Imorgon ska jag iväg med min älskade hund och söva henne, för ett mindre klo-ingrepp. Jag är glad för vovvens skull, att hon nu ska slippa sitt problem, men samtidigt är jag livrädd att hon inte ska vakna ur narkosen. Man har ju hört ett X antal skräckhistorier om hundar som inte klarar narkosen... Så jag har ring runt till varenda veterinär och ställt tusen frågor.
Men det är ett ingrepp som görs på rutin, och oftast så går det bra. Så jag håller alla mina tummar för att det ska gå vägen...
Idag är en sån där glamorös dag, med tvätt och städ. Helst hade jag rymt och stuckit ut och shoppat istället...

Känner mig lite gnällig idag, så jag ska nog inte skriva så mycket mer... Inge roligt att bara läsa om en massa gnäll!

Ha en fin dag allesammans!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!