10 juli 2009

Party imorgon... Deluxe!

Imorgon blir det fest här hemma, dildoparty rättare sagt! Jag bjöd i all min iver ett helt gäng med brudar och till min förvåning så kommer nästan alla vilket innebär att vi blir minst 20 personer. Hej och hå! Trångt blir det, men säkerligen ännu roligare!
Så idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att städa, som en dåre!! Vill att det ska vara näst intill kliniskt rent här hemma när det kommer hem folk.
Efter demonstrationen, blir det eventuellt utgång för dem som vill det. Jag vill ut, och hoppas även på efterfest! Får se hur det löser sig... Om det är någon som är redo att offra tid och hem för sådana aktivteter.
Tur att jag ska jobba imorgon på dagen innan det kommer folk, annars blir jag knäpp eftersom jag tenderar att hitta nya städprojekt när jag går hemma och skrotar i väntan på bättre tider. Städoman kan man nog kalla mig, dock är jag periodare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!