12 juli 2009

Dagen efter dagen...

Vaknade imorse av att det var svinkallt i sovrummet... Det smakade gammal cigg och alldeles för många drinkar i truten...
Går ut i vardagsrummet... KAOS! Brukar bli det när man får hem nitton brudar på dildoparty. Det var trångt med alla människor, men mysigt. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att man kunde få in så mycket människor i mitt lilla bo!
Vi skratta och tjåla skit, klämde, kände och luktade på sexleksaker... och skrattade ännu mer!
Alla var så goa och glada, riktigt skön stämning.
Dock störde jag mig på en sak, det faktum att folk som jag inte ens kände, som fick komma hit ändå via gemensamma bekanta bara stack efter partyt utan att ens säga hej då eller typ "tack för att man fick komma". Kanske löjligt att hänga upp sig på sådana småsaker, men det handlar om vett och etikett. Tycker jag iallafall!
Sen blev det en sväng på krogen, 18-årsgräns vilket innebär att det bara är en massa snorungar ute, men det fick gå ändå. Dansa och shejka loss ordenligt.
Sen hem och svulla köttfärssås och pasta...Mmm...

Nu: Städa upp kaoset... Uuuuh! Men det var värt oredan! Helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!