06 augusti 2009

En liten bit längre bort

Imorgon ska jag åka långväga med kusinen och hennes karl, för att träffa släkten. 100-årsfest (dock två 50-åringar som fyller och slagit ihop födelsedagsfest)..
Det är 50-60-tals tema och klädkod efter det. Jag har väl (som vanligt) haft klädångest, men tror att jag kanske kan ha prickat rätt denna gång. Fick en Grease-bild i huvudet när temat var bestämt, och jag ska därför ha en pennkjol, och skjorta till (antingen en grön eller svart) med alternativt svart bälte eller ett rött lackbälte, en prickig scarf och svarta högklackat.
Får se vad det blir av det, men det är en bit på vägen.
Jag har som tidigare nämnt längtat efter att få komma bort en sväng, och nu äntligen drar vi fredag-söndag. Skönt att få se lite annat. Jag behöver verkligen det.

Nu är det bara 19 dagar kvar tills jag ska tatuera mig. Tiden går så sakta när man längtar och väntar på något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!