24 oktober 2009

Det blir en extra termin...

Jag hade tänkt ta en tidig examen, vilket skulle innebära att jag blir klar redan vecka 14 nästa år. Men jag har tänkt om, jag vet inte om jag är redo för arbetsmarknaden och vad gör väl två månader till i skolan om terminen ändå är så lång?
Så jag har sökt lite kurser inför nästa termin och planen är att plugga heltid hela terminen samtidigt som jag söker jobb.
Kurserna jag sökt är Politisk psykologi, Kriminologi (på distans) samt Rekrytering och urval. Plus en del andra kurser, mest för utfyllnad om jag inte kommer in på ovanstående kurser. Man måste ju nischa sig lite, ta kurser som kanske inte alla Beteendevetare har. Detta med kriminologi tror jag kommer bli väldigt intressant. Fast den första bild jag får upp i huvudet när jag tänker på detta ämne är Leif GW Persson...Varför? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!