20 september 2009

Det är så underligt....

Sedan jag tog mig igenom Sjukhusdieten, har jag som sagt varit rädd att jag ska gå upp alla nära 5 kg som jag gick ned. Jag var noga i början med vad jag åt och så efter avslutad diet... Sen efter ett tag tappade jag bort mig. Började äta som en häst igen, och allt onyttigt man kan tänka sig. Så nu i två veckor har jag haft viktångest och har inte ens vågat ta fram vågen för att se vad som skett.
Men så imorse drog jag fram eländet och vägde mig. Jag har (trots mina svulla-attacker) endast gått upp 0,5 kg.... Hur är det möjligt?! Jag borde ha gått upp minst 5 kg...
Jag är superglad såklart, men också mycket förbryllad.
Vad har hänt? Jag är har den kroppstypen som bara behöver titta på kolhydrater och godis för att gå uppi vikt. Har det hänt något med förbränningen tro? Eller fettupptaget? Hmm...
Jag vet verkligen inte, men är väldigt glad såklart.
Så nu blev jag lite pepp... Nu ska jag tänka mig för innan jag äter, eftersom jag fick detta "gratis" eller vad man vill kalla det...

*glad* :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!