08 november 2009

Vidriga nätter...

Mmm... Inatt... vilken mardröm!
Vaknar alldeles svettig och livrädd för den man som sover i min säng...

Jag drömde att min sambo var ursinnig. Han skulle döda mig. Och nånstans i eländet så accepterade jag detta. Han hade kört en spik med hjälp av en spikpistol i min fot... Igenom en lång metallplatta som min fot var placerad på. Tanken var sedan att jag skulle böja mig framåt och han skulle fästa mitt huvud i framdelen av metallplattan... Återigen med hjälp av spikpistolen...genom mitt huvud.
Sedan skulle jag sänkas i havet/sjön/ån eller vad det nu var...
Visst, jag var ledsen, men bad ödmjukast om att få dö på ett annat sätt... Jag frågade om jag kunde få ta en överdos först, så jag tuppade av, så kunde han sedan skjuta med spikpistolen mot mitt huvud...
Barmhärtig som han var, fick jag överdosera...

*sick*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!