21 december 2009

Mest känd för att ha legat med Brittan?

Gud så irriterad jag blev när jag såg denna artikel om Limp Bizkit och sångaren Fred Durst. Jag tillhör den skara som växt upp med rebelliska Limp Bizkit, och de kommer alltid vara bra i mina öron. Så läser jag nedanstående artikel... "Fred Durst, mest känd för att ha legat med Britney Spears men (...)"... Himla intressant att de väljer att skriva att hans sänghalmande med Brittan gjort honom berömd. Hrrrrm säger alla vi Limp Bizkit-fans. Han är berömd av andra orsaker... Hans artisteri, låtskrivande, härjande, rebelleri och kanske sist... Hans ligg... Men Brittan är absolut inte anledningen till att han blev känd.
Jag lovar! ;)


Limp Bizkit Twittrar om nytt album
torsdag 03 december 2009


Fred Durst, mest känd för att ha legat med Britney Spears men också känd som sångare i Limp Bizkit, twittrade nyligen om att bandet har ett...

Underbart att höra att det eventuellt är ett nytt album på gång, då senaste släppet var 2004. Den skivan var tragiskt dålig måste jag säga. Men nu kanske de har skärpt till sig. Allt annat är bättre än senaste.

Ser fram emot den och har alla tentakler på standby så man inte missar ett eventuellt biljettsläpp eller turnédatum.

Jag såg dem på deras senaste turné som var en helt fantastisk upplevelse. Så jäkla bra live. Inte många band som klarar av att genomföra en grym spelning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!