01 januari 2010

Ligger jag risigt till nu?


FRA-lagen som trädde i kraft för exakt ett år sedan (om jag inte är felinformerad) vilket innebär lite kort att FRA har rätt att bedriva signalspaningar på kabelburen trafik, d v s via telefon och även på Internet... Inte en speciellt utförlig beskrivning, men det där är lätt att googla och kika på om man vill... :)

Hursom, tanken slog mig nu... Ligger jag risigt till? *skämt åsido nu*
- Tittade på filmen Valkyria och vi började fundera på om Hitler någonsin hann yngla av sig några avkommor...? Så jag googlade detta...
- Gick in på Adlibris hemsida och kollade efter en bok som jag har suktat efter länge... Men som är slutsåld. Den handlar om svenska avrättningar och avrättningsplatser...

Hehehe... Google: Hitler, avrättningar...etc...
Ligger jag risigt till nu? : P

Missförstå mig rätt nu, jag är absolut ingen Hitleranhängare eller rasist. Det var bara nyfikenhet och viljan att hitta lite info :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är ditt!